wtorek, 22 marca 2016

#18 Link Party na Poligonie

I kolejny wtorek, mam nadzieję, że od teraz już na stałe wróciłam na bloga i żadne choróbska mnie nie powstrzymają!




Wiecie, jak jest dwóch chorych facetów, to o czterech za dużo... koszmar. Ale dałam radę... wyszliśmy na prostą. Przestałam być całodobową pielęgniarką na usługach... mąż już nie pyta co trzy minuty, czy umiera.... co za ulga!  

Jeszcze raz zapytam, czy macie ochotę rzucić okiem na Youtube? Jestem co prawda dopiero w trakcie składania w całość kilku filmików, ale niedługo się pojawią...

Zapraszam do linkowania. Jak ostatnio - w komentarzach możecie wrzucać fotki na pewno działają często lepiej niż linki... :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...